Gyllenb tar i och med en tidigare postning en ställning som placerar vår gode Gyllenb i minoritet. Människan är en social varelse som till sin natur sällar sig flocken, fogar sig efter strömmen så att säga. Så sannolikt finns det någonting intressant att finna i denna särställningspositionering, en djupare av Gyllenbs postning i fråga torde därför vara berättigad. Naturligtvis saknar jag någon som helst kompetens, examina eller formell erfarenhet av att göra sematiska eller psykoanalytiska analyser av detta slag, men med självinsikt i allmänhet och livserfarenhet i synnerhet intryck i mitt allra heligaste så är jag självsäker i mitt påstående att min slutsats kan bli betydelsefull.
Text att analysera:
En synnerligen avslappnad hållning noteras, men det är oklart exakt vad som kan ge denna avstressade distans till livets stora frågor.
Det är naturligtvis förståeligt om själva anblicken av denna textklump klump kan ha gett vissa förväntningar på vissa "analyser" som kan kan ha antytts, av dessa skäl vill jag nu, ärligt och bestämt, be om ursäkt till alla oironiska individer som läst detta. Vidare så tycker jag synd om alla med oskarpa amoledskärmar som fått för sig att läsa denna tråd i allmänhet och detta inlägg i synnerhet.
Last edited: 23 sept 2010