Det är fullständigt ointressant eftersom min OnePlus 6 fungerar ändamålsenligt på alla dessa områden och har en formfaktor som är fullständigt överlägsen OnePlus 7T Pro. OnePlus 6 har en skärm som faktiskt tål en hel del fall (inte kurvad) och dessutom har långt bättre fingeravtrycksläsare och ett hörlursuttag.
Bättre processor/grafikprestanda 2019? Seriöst, vem söker efter det? Vad är det på din mobil ifrån 2018 som du inte kan göra?
Är det bara du som blir blåst av Apples "Nya iPhone är tusen gånger snabbare än skiten ifrån 2018!"..? Nej, det tror jag inte, det är fler än du.
När ska konsumenterna vakna upp och inse att det händer i stort sett ingenting på mobilmarknaden längre, ingenting utvecklas! Det blir bara sämre och dyrare! Vi konsumenter blir så jävla blåsta, det finns inte en enda mobil 2019 som är köpvärd och Apple har inte gjort en köpvärd mobil sedan iPhone 5s.
Det är så jävla trist, jag har gillat OnePlus sedan de kom med OnePlus 3 (inte innan) och de gjorde fantastiska mobiler i flera år efter det. Sen kom OnePlus 7 Pro och man blev lika värdelösa som alla andra tillverkare frånsett mjukvaran, där är man fortfarande nummer ett.
Jag ber om ursäkt för allt positivt jag sagt om OnePlus 7 Pro, faktum är att den suger rätt rejält. OnePlus 7 Pro är fantastisk på pappret, men i verkliga livet så håller den inte. Priset på OnePlus 7 Pro motsvarar inte värdet överhuvudtaget, å andra sidan är den 10x mer värd än iPhone alla dagar i veckan. Allt beror på vad man jämför med och iPhone hamnar alltid längst ned vad gäller prisvärde.
Last edited: Oct 23, 2019