Bäst Android på Sverigemarknaden?

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av Amedi21, 22 okt 2019.

  1. Ara

    Ara Android Apprentice Medlem

    Blev medlem:
    14 mar 2015
    Inlägg:
    3 832
    Mottagna gillanden:
    2 160

    MINA ENHETER

    Visst, men den är fortfarande inte i nivå med den som sitter på OnePlus 6 på grund av olika teknik. Den vanliga fingeravtrycksläsaren som inte sitter under skärmen är säkrare, snabbare och mer pålitlig.
     
    Kristy och eastbound gillar detta.
  2. swejuggalo

    swejuggalo Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 mar 2012
    Inlägg:
    828
    Mottagna gillanden:
    214
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Oneplus 12

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Oneplus 12
    Personligen har jag fastnat för Oneplus. Efter att jag tröttnade på Samsung för flera år sedan har jag hoppat runt mellan olika märken. Alla med sina fördelar och roliga detaljer. Men det har alltid funnits något jag inte gillat i längden.

    7 Pro passar mig perfekt. Blir garanterat en 8 Pro när den släpps även om det nu inte blir en popup kamera på den.
    Behaglig storlek enligt mig. Förhållandevis bra kamera. Grym batteritid och snabb laddning.
    Övergången till Android 10 har väl inte varit smärtfri för alla men jag stortrivs med utvecklingen framåt och kör med betan. Lägger man lite tid på att begripa sig på varför telefonen strular och faktiskt gör något åt det själv istället för att gnälla så kan man lösa mycket själv.
    Många av problemen som Oneplus användare lider av verkar vara detsamma på Pixel forum så jag anser ju främst att uppgraderade enheter behöver en ren ominstallation. Funkar skitbra hos mig iaf. De ev problem jag hittar rapporterar jag och de fixas oftast innan nästa beta.
    7T Pro kommer ju redan med 10 så där slipper man ju uppgraderings problematiken.
     
  3. sketaful

    sketaful Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 aug 2012
    Inlägg:
    36
    Mottagna gillanden:
    28

    MINA ENHETER

    Vilka problem har fingeravtrycksläsaren i one plus 7 och note 10?

    Har haft min note 10 plus i 2 månader snart och inte haft några problem med den.

    När det gäller val av mobil så gå efter vad du är nöjd med innan. Om din gamla one plus var fantastisk, kör på 7an. Jag älskar min note 10+ så säger ju lugnt att den är en fantastisk telefon annars. Batteriet på min höll i två dagar under normalt användande vilket var sjukt.