Fråga: Bästa ROM!?

Diskussion i 'Galaxy S3 Mini' startad av Hiero, 15 jun 2013.

  1. T4JZ0N

    T4JZ0N Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 maj 2011
    Inlägg:
    304
    Mottagna gillanden:
    46

    MINA ENHETER

    Jupp. Hela 24 satelliter till. Fick låsning på två sekunder när jag testade :-)

    Sent through time and space from my s3mini/CM10.1
     
  2. Droid80

    Droid80 Guest

    Fast som jag förstått det sköts golnass av ryssland och sateliterna kan visa fel position utan att det åtgärdas inom rimlig tid. Låter lite opålitligt då det inte övervakas 100% men det kanske funkar i kombination med vanliga gpsen och resultatet är superbt?
     
  3. Droid80

    Droid80 Guest

    Är det någon som testat illusion rom på någon device? Såg att Maclaw var lite sugen på att porta den och jag blev väldigt nyfiken. HALO ))) är ju lockande men jag tycker ärligt talat inte att den fungerar något vidare. Inte de versionerna jag testat.
     
  4. T4JZ0N

    T4JZ0N Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 maj 2011
    Inlägg:
    304
    Mottagna gillanden:
    46

    MINA ENHETER

    Använder knappt gps på mobilen så det kvittar nästan. Samma mad bluetooth, men det är väl ändå trevligt om alla funktioner fungerar. Maclaw håller även på att fixa stöd för NFC nu. Har inte provat illusion tyvärr men tycker väl lite som dig när det gäller halo. Känns som en feature jag kan klara mig lika bra utan :)

    Sent through time and space from my s3mini/CM10.1
     
  5. Droid80

    Droid80 Guest

    Jag har lockats Maclaw med lite donationer om han fixar NFC. ang 4.3 så har jag en vän som testat det en del på galaxy 2 och det fungerar inge vidare med grafiken för honom. Orkar inte kolla nu men jag har för mig att s2 och s3 mini har samma grafikchip fast single vs dual core. Någon som har andra erfarenheter av 4.3?
     
  6. bittin

    bittin Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 dec 2010
    Inlägg:
    319
    Mottagna gillanden:
    120

    MINA ENHETER

    Maclaws roms som finns på denna sidan nu för tiden: http://novafusion.pl/ tycker jag funkar riktigt bra :) finns Lollipop och Kitkat :>