Jag kör Elelinux Froyo rom, och jag lyssnar på musik och smsar dagligen, och leker lite grann med mobilen, men nog vill jag då säga att batteriet håller minst 2 dagar, oftast 3 dagar, kan hända 4 med men sen är den helt död
Ja, jag tycker alla gnällde på att den romen drog mycket batteri, men det är den rom som dragit minst batteri för mig
W0o0o0oW! Kom hem från jobbet och hade 45% i batteri efter 8 h.. Normal fall har jag mellan 3-15 % Så det e en super ökning! Och den stora nyheten är att jag har pressat telefonen mer. Jag har lyssnat på musik och så som jag brukar men jag har inte haft batterispara-funktionen igång och jag har surfat och ringt mer än jag brukar. Nytt Det negativa är att batteriet blir lite varmt ibland. jag har känt på det och det var väldigt varmt och en timme senare var det svalt igen. Men jag tycker att telefonen levererar mer nu eller så inbillar jag mig det bara men det funkar asbra nu. Batterförbrukning: -Skärm 60 % system 10% mediserver 8% Röstsamtal 6 %
Två frågor: 1. Hur får du Angry Birds att fungera på Hero utan lagg?? 2. Hur dödar man Peep-applikationen (som tydligen drar mycket ström)?
1. Jag tanka det från deras hemsida och la över det på mobilen. annars sök på market. 2. Vet inte men testa någon uninstaller eller titanium backup //allt detta kräver root