Jag kaxar mig absolut inte! Har det möjligtvis slagit dig att jag inte vet var man ser skärmtiden förutom i ovanstående bilder. Istället för att svara som du gör, på ett drygt sätt, kanske du ska hjälpa till och informera hur man gör, det är trots allt det communityn går ut.
Jag trodde helt ärligt att det räckte med den infon på bilderna, men om det inte gör det så säg vad som behövs och hur jag får tag på det.
Hade räckt med "Nej det där stämmer nog inte... gå in där, kolla på x och säg hur länge skärmen varit igång" eller hur?
Och ja siffrorna är fel, men inte på grund av beräkningarna, utan för att jag tolkat information som presenteras i grafen och tabellen fel.
Trodde att procentsatsen efter varje process var kopplat till "42% -Urladdning". Men tabellen visar procent kopplat till tiden.
I vilket fall som helst så borde skärmtiden vara 3 timmar. Beräkningar tar jag inte med så att ingen känner sig förnärmad.
Ps. Anledningen till att jag tog med beräkningarna till att börja med är inte för att visa att jag kan eller vara kaxig men för att visa hur jag gjorde och tänkte, precis så att andra ska kunna testa och påpeka om man gjort fel.
Last edited: 8 april 2013