Hoppas det är bättre än Momax iaf för det Momax batteri jag köpte för min Touch HD på 1500mha var mycket sämre än orginal batteriet på 1350mha.
Klart som fan att det går batteri, man leker ju med luren då den är ny , och det slukar ström vilekt jag tycker är helt normalt ,sen verkar det som att det är en slags "inkörning" på batteriet för att det ska nå full effekt i standbytid ,ser det på min ,för ibland kan man klara sig två dagar utan att ladda ,Wifi på för jämnan,prata lite etc !
Hitta i dag ett nytt batteri på 2400mAh som jag beställde till min z. får hoppas på bättre batteri tid här kommer en länk.http://www.batteryupgrade.se/shopBr...rtmentProductId/19586433/shopGroupId/82066515
Mitt batteri är påväg från Mugen nu. Eftersom jag köpt mig en ny Nexus S så kommer mitt batteri vara till salu. Lägger ut en säljes annons sen när den anländer.
Mitt batteri är i nuläget nere på 68% och haft den på i 14 timmar med trådlöst aktiv hela tiden , därtill 1 timme sveriges radio, lite surf och två korta samtal.. Kan inte vara mer nöjd Sent from my HTC Vision using Tapatalk
Ett tips är att använda spare parts om ni vill ha utökad information om batteri & processoranvändning. Finns och en hel del tweaks för att bättra på såväl prestanda och batteritid Sent from my HTC Vision using Tapatalk
Jag klarar inte en arbetsdag. Anser inte att jag använder telefonen ovanligt mycket, men en hel del. Jämfört med min tidigare iphone 3G och iphone 4 är skillnaden markant, dessa kunde jag köra 3-4 dygn utan att ladda.
Tycker att mitt batteri räcker ganska bra. Batteriet räcker ca en och en halv dag och då spelar jag rätt flitigt på den + att jag kör säkert med två timmar tapatalk varje dag och wifi står på hela tiden.