P90 är riktigt grym, med ett massivt magasin. Dock tröttnat lite på den då man låser upp allt till den på 150kills
Crazy ass! Spelade du klart på den? Sj har jag varit på en med 15k, men orkade bara med en timma, sen la jag ner
Jag ser vad du menar. Jag kör oftast recon eftersom den är enda som inte har service star. Väljer först saiga och jobbar mej sen runt, varannan kill byter man. Ganska roligt och varierande. Med RAY via tapatalk
Spelade lite igår, ska nog fortsätta spela när jag kommer hem från skolan haha... Lär ju knappast vara nytt game ändå.
Kollade på Luetin på youtube http://www.youtube.com/watch?v=mo1BPeTvDe4&feature=g-u-u Han kunde inte komma åt heller, tror det gäller för BF3 Premium
NOOOOOOOO!!! (djjokke; var först) NOTICE Battlelog will be back online during the E3 press conference. Check back at 13:30 PDT/16:30 EST/21:30 GMT/22:30 CEST, soldier.
nja ganska kom inte hur stor (datamängd) men den fixade bland annat så man ser minerna på ett annat sätt blå symbol över dem och blåa istället för vita på kartan, lite såna saker känndes som kvalitet hade blivit bättre det kan jag inte utala mig om men mappen kändes bättre.
BF premium är alltså att man får tillgång till spelen 2 veckor innan alla andra Sen lite annat med ------------------ Tänkte beställa den, $51,10 kostar den i USA, 499kr för oss, kass deal!