Behöver surfplatta och mediaspelare/streaming-enhet

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av Skuggvarg, 20 nov 2022.

  1. Dragonevo

    Dragonevo Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 jun 2011
    Inlägg:
    237
    Mottagna gillanden:
    27

    MINA ENHETER

    Har själv aldrig haft en Lenovo platta men tänkte prova denna för lite användning från sängen.

    Visst Xiaomi plattan är säkert bra med

    Men jag har haft Xiaomi telefoner till och från i nästan 10år började med Xiaomi Mi2 plus deras smart tv boxar i flera år.

    Och Xiaomi har en förmåga att när dom släpper en uppdatering för att något som funkar dåligt ska fungera bättre så brukar det "oftast" bli något annat som slutar fungera bra istället. Det har man varit med om ett antal gånger genom åren med olika Xiaomi enheter eller smart tv enheter.
     
    Skuggvarg gillar detta.
  2. Skuggvarg

    Skuggvarg Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 apr 2011
    Inlägg:
    474
    Mottagna gillanden:
    96

    MINA ENHETER

    Efter att ha kollat massor av alternativ tänkte jag till slut beställa en Galasy S7 FE-tablet via Tele2...men då var den förstås slut. Så går det när man inte kan ta snabba beslut utan behöver överväga saker alldeles för länge. Jaja, kanske kommer nåt mer kul senare i veckan då, eller inför jul, eller efter jul, eller efter nyår...det verkar ju vara reor och kampanjer jämt. Har nog inte förlorat något på detta, men lite frustrerande är det just nu.
     
  3. Mushmushi

    Mushmushi Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 nov 2013
    Inlägg:
    305
    Mottagna gillanden:
    278

    MINA ENHETER

    I annan tråd lyckas folk köpa s8 för 3500 med inbyte. Värt att undersöka kanske.
     
  4. Skuggvarg

    Skuggvarg Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 apr 2011
    Inlägg:
    474
    Mottagna gillanden:
    96

    MINA ENHETER

    Mja...jag hade inget att byta in och 3500 är ändå rätt mycket för mig att betala på en gång. Får vänta och se om något mer dyker upp.