För två veckor sedan fick jag fick betala 149:- då mitt privata konto var borta. Jag fick länken och loggade in samt bytte lösenord. Nästa gång jag skulle logga in fick jag felmeddelande om att användarnamn eller lösen var fel. Jag fick inget mail när jag använde funktionen "glömt lösenordet".
Tog kontakt med supporten och i torsdags fick jag svar att de skickade en ny inloggningslänk och att jag då kunde bytsäa lösen igen. Samma historia igen, går att logga in när jag följer länken men efterföljande försök tillbaka på ruta ett. Väntar åter igen på svar från supporten.
En ödmjuk vädjan till er är om någon varit med om liknande eller vet varför jag inte kan logga in igen eller om jag gör något fel? Det blir samma fel oavsett om jag försöker via webben som appen.
Uppdatering: Det verkar vara när jag fyller i användarnamn som det av någon anledning blir fel. Idag fick jag ett "reklammail" från Benify ang Black Week och med länk. Via länken kom jag till inloggningssidan där mitt användarnamn redan var förifyllt. Då fungerade det att logga in men inte när jag skriver i just användarnamnet själv.
Last edited: Nov 24, 2025