Benify - Diskussionstråden

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av DroidJunkie, 30 aug 2023.

1. pebe292

pebe292 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    381
    Operatör:
    Vimla, Hallon
    Telefon:
    Poco X6 Pro 512

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla, Hallon
    Telefon:
    Poco X6 Pro 512
    Mailade dem igår fm, inget svar än. Så snabbt vet jag inte ;-)

2. Dorfin

Dorfin Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    101
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Samsung Galaxy S22 ultra

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Samsung Galaxy S22 ultra
    Telefon 2:
    Samsug Galaxy S20 FE 5G
    Telefon 3:
    Huawei P40 pro
    För två veckor sedan fick jag fick betala 149:- då mitt privata konto var borta. Jag fick länken och loggade in samt bytte lösenord. Nästa gång jag skulle logga in fick jag felmeddelande om att användarnamn eller lösen var fel. Jag fick inget mail när jag använde funktionen "glömt lösenordet".

Tog kontakt med supporten och i torsdags fick jag svar att de skickade en ny inloggningslänk och att jag då kunde bytsäa lösen igen. Samma historia igen, går att logga in när jag följer länken men efterföljande försök tillbaka på ruta ett. Väntar åter igen på svar från supporten.

En ödmjuk vädjan till er är om någon varit med om liknande eller vet varför jag inte kan logga in igen eller om jag gör något fel? Det blir samma fel oavsett om jag försöker via webben som appen.

Uppdatering: Det verkar vara när jag fyller i användarnamn som det av någon anledning blir fel. Idag fick jag ett "reklammail" från Benify ang Black Week och med länk. Via länken kom jag till inloggningssidan där mitt användarnamn redan var förifyllt. Då fungerade det att logga in men inte när jag skriver i just användarnamnet själv.

Last edited: 24 nov 2025