Tips: Beröm till HTC (Gammal Iphone4 anv)

Diskussion i 'One X - Allmänt' startad av Aiden, 11 maj 2012.

1. Aiden

Aiden Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    18

MINA ENHETER

Vad kan man förvänta sig, det är ju samsung:sealed:

2. -WR-

-WR- Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    117

MINA ENHETER

Kan säga såhär. Köpte min HOX igår nojade så mycket över DOA att jag bad snubben på Siba att fixa 14 dagars DOA till mig bara för att HOXen verkar vara extra drabbad. Jag har inte haft några av de felen jag läst om.

Däremot har luren blivit jävligt varm vid flera tillfällen, bara efter några minuters användning. Är det verkligen mening?

3. Ozzalbatrozz

Ozzalbatrozz Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    100
    Telefon:
    Oneplus 6T

MINA ENHETER

Telefon:
    Oneplus 6T
    Haft HTC Legend, sen S1, S2 och nu One X. Hittills måste jag säga att Samsung gjort ett större intryck på mig, särskilt kvalitetsmässigt. Har enbart One X pga priskriget och att S3 inte hade kommit än..

Ändå nöjd med One X, förutom att min börjat knaka i chassit då..

4. slicke

slicke Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Ja, jag förstod aldrig hypen kring Sgs2. Den var fruktansvärt plastig och touchwiz är ett hemskt interface. Min fru har google nexus och den är lite bättre än Sgs2 i byggkvalitet, men hon sneglar ändå på min Hox ;)

När Hoxen kom ut var det någon här på forumet som skrev att hoxen var en lur han kände att han kunde ha länge, och efter att ha haft hoxen i ca en månad nu kan jag bara hålla med. Hoxen kommer vara min följeslagare ett bra tag nu <3