Beställt en från Pixmania nu, blev runt 5030kr med frakt och postförskott Tre skulle inte få in den på två veckor så.
kan ju även vara lokalt... Alla Mediamarkt har inte samma priser... Vår butik i skövde brukar vara väldigt dyr på typ elektronik ändå... Men Hushållsprodukter, det verkar billigt :S Klutta gärna ner vilket MediaMarkt ni varit i (sitter redan på en lur, men kan ju va bra för andra )
Det vill säga, insättning på konto eller? För förkott med paypal va de inte.. inte heller med VISA direkt.. VISA va ju tom dyrare än PayPal :S
Japp men den ska funka bra för det? Jag menar, Samsungs garanti gäller ju fortfarande? Språk osv ska det inte vara några problem med heller?
Jag tänker inte sitta och ljuga för dig men jag har ingen aning tyvärr hoppas någon som beställt därifrån kan svara
Då det går finfint att beställa från Tyskland ser jag inte varför det skulle bli problem att beställa från Frankrike.
MediaMarkt har ju prisgaranti. Du får den för samma pris som andra fysiska butiker har den för (fast produkter måste finnas på lager). Bara å säga att X butiken har det för en billigare pris så kollar de upp det och du får den för samma pris
Om man nu köper SGS i tyskland står det i garantireglerna att alla mjukvarorelaterade problem är utanför garantin. Innebär detta att om froyo uppdateringen kommer och den brickar min lur så är det bara att kasta skiten?
Rätta mig om jag har fel, men om mobilen skulle bricka när du uppdaterar den via KIES så är det väl ett garantiärende i Tyskland åtminstone om nu inte Samsung Sverige tar på sig mjukvarufel. Om du däremot flashar via ODIN så vet jag inte vad som händer, det beror väl på om de ser det eller inte. Det är väl flera här i Sverige som fått ut nya SGS när de brickat dem eftersom de inte haft 3 knappsmetoden.