Ja med 'google translate' som hjälp va det inga problem. blir lite kopierande fram o tillbaka. märkte att google translate va bättre på tyska-engelska än tyska-svenska. så det är ju ett förslag. det går inte att låta google översätta automatiskt. vid ett av stegen skiter det sig. /An
ja tydligen ......har för mig att paket id hade 7 siffror ........ annars måste du få en uppdatering när som helst
om jag har förstått det rätt så har man även 2 års garanti från handyattacke.de ? PS. underbrallan du som fått din telefonen, finns det märke där bak på telefonen där de står with google TM?
beställde den på midsommar dagen......i lördags alltså och fick den i dag ! så det tycker jag är snabba bud
Ja, nu kom den: Sändningen finns för avhämtning på terminalen i Helsingborg Ehhh..vilken terminal? Hoppas på förklarande avi i brevlådan idag.
Hämtat den. Very nice! Hur ställer man in den för att ansluta till 3G, alltså operatörsinställningar för internet?
Micro(-B) är tänkt som ny standard och finns t.ex på Nexus, Desire och SGS. Skrivet på min Nexus One med Tapatalk
Tittade lite närmare på laddarna: HTC input 100-240V - 0.2 A 50-60HZ output 5.0V 1A Samsung input 100-240V 50-60HZ 0.15A output 5.0V 0.7A Är de lika nog för att fungera till båda?