Beställa Hero från Tyskland

Diskussion i 'Hero' startad av viktor, 28 sept 2009.

1. echt

echt Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    111
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Xperia Z5 Compact

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Xperia Z5 Compact
    Nja det är inte så konstigt faktiskt, de vill ha bevis för att du e du och att det är du som köpt den m.m. för att skydda sig själva, online bedrägerier växer lavinartat, inte bara mot privatpersoner utan även mot företagen och det är företaget som tar smällen om du scammar dem medan du är skyddad av ditt kreditbolag( komiskt nog ger inte banker detta skydd så handla aldrig med banktjänster online ) om de scammar dig och kanske var det något som flaggade rött på din order eller så har de kanske nyligen blivit jätte lurade och dubbelkollar allt.

Du borde ju kunna flasha in en svensk version, precis som när man flashar in en US version finns bara US och en EU har massa andra språk med osv?

2. Korvboll

Korvboll Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Stämmer nog. Orkade inte hålla på med dom så jag avbröt ordern idag. Dom hade visst inte dragit pengar heller, jag som såg fel på kontot.

3. viktor

viktor Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Min Hero kostade 4000kr med frakt och allt från handyattacke. Beställde på Onsdagsmorgonen fick den Fredag eftermiddag. Inget strul alls. Förrutom att jag inte får in senaste uppdateringen... :(