De körde liknande med P10 när jag köpte den i fjor 100/mån för telefonen i 24 månader. Vilket blir 2400 och under halva priset för telefonen. Är väl på abonnemanget det tjänar pengarna tro?
Funderade också på att köpa den till min fru tills jag upptäckte att det skulle bli problem att ansluta till 5GHz nätverket vi har i huset. Routern är inställd för att enbart acceptera enheter som stödjer 802.11ac och det verkar P20 Lite inte klara av. Har ingen lust att degradera 5GHz nätet genom att ställa in "mixed mode" eller något liknande.
Routern jag har ger mig 2 olika SSIDn - Ett för 2,4ghz och ett för 5ghz. Bara loggat in på 5Ghz så vad gör det att routern även delar ut 2,4ghz? (Vad har jag missat, haha)
Visst, aktivera 2.4GHz radion kan jag också göra, men vill inte helst. Inte heller köra 5GHz delen på något sämre än 802.11ac. Det ger mig en anledning att välja bort alla nätverksprylar som inte stödjer 802.11ac, haha.
En Linksys 7500 och en Linksys 6700 (i bridge-läge), båda delar bara ut på 5GHz, 802.11ac, samma SSID-namn och lösenord. Mobilerna och paddorna kopplar upp sig automatiskt till routern med den starkaste signalen, fungerar bra.
Försöker få till en beställning hos Comviq på deras 380 kronors erbjudande men det går inte. Irriterande.
Om beställningen inte går igenom Beror på 1 teknisk fel på websiddan eller tillfälligt problem prova om några timar 2 kreditprövningen
Provat ungefär 400 gånger nu på olika plattformar. Inget svar från Comviq. Inget fel på min kreditvärdighet heller EDIT: Fungerade när jag inte valde att behålla mitt nummer. Så nu har jag en telefon på nytt nummer på gång
Porsche Design Huawei Mate RS | Porsche Design Du kan förbeställa, kommer att skickas i maj. Pris inkl moms och frakt: 1 550 EUR eller ca 15 900 kr. Jämför detta med vad iPhone X, 256GB varianten, kostar. Telia t ex vill ha 13 195 kr. Den läckrare röda färgen kommer bara att säljas i Kina som jag förstår det.
Antar att det är för att du har bindningstid kvar på ditt nuvarande Comviq abb? För jag får samma meddelanden och jag har ett halvår kvar av min bindningstid.
Då verkar priset vara höjt på P20 Pro hos comviq. 380kr/m 10GB stod det först men då jag tryckte på beställ ändrades det till 495kr. Finns det någon operatör som har ett bra erbjudande? Annars blir det halebop.
Förköp! Huawei P20 Pro Nu kan du förköpa Huawei P20 Pro. Beställ den med Abonnemang Mellan för 499 kr/mån. Halebop.se Comviq var billgaste