Men den är komplett värdelös, grejen med android är väll valfrihet, annars kan jag ju lika gärna köra på iphone. Förstår inte vad Huawei har emot mediaspelare på sin låsskärmen. Ska skicka en bugg via deras app så dom fattar
Det finns genvägar. La in denna beta som kom nu redan i förra veckan. http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=70048766&postcount=2
Lite lustigt de har inverterat hur skyddade appar fungerar. Nu ska de vara "på" för att stängas av. Ska nog rapportera det som en bug. Annars är jag väldigt imponerad! Honor 8 blir bara bättre!
Gillar väldigt mycket med beta-versionen. Lite småfel här och där. Är det någon mer än jag som haft mer batteriförbrukning i vila? Android OS har dragit en del över natten.
Men ui:t ser bara billigare och billigare ut. Ett misch-masch av olika stilar. Jag ser ingen linje i designen. Notifieringarna är ett skämt. Hoppas verkligen de slipar på designen
jag visste det batteriet håller inte lika bra den hade gått ner 4% fast jag inte har rört den ska testa när jag börjar jobba brukar ha kvar 70% efter jobbet när jag har kört GPS fram o tillbaka och lekt lite
Nån som har nån koll på funktionen som har kommit upp under sms menyn. Online identifiering av skadliga webbplatser.. Drivs av Avast. Är detta via huawei eller är det en Google funktion?
Jag fick nedladdningen av 5.0 inatt men i Club Beta finns det inte med. Kan inte skicka feedback. Playstore funkar inte, kameran funkar inte och batteriet drar ur snabbt. Någon annan som har liknande problem?
Telefonen stänger av sim2 sms signal lite då och då. Och drar batteri. Har felanmält detta. Update: återställde sms-appen och problemet löst sig sedan fixen.
Hallå alla glada Beta testare. Är det bara jag som inte kan se projektet i Beta appen? Gick fint att ansluta till projektet och jag fick ner uppdateringen OTA utan problem men nu syns inte projektet i appen så jag kan inte rapportera fel m.m Någon med samma fel? Har version 2.1.11 av BetaClub