Jo jag såg projektet i tillgängliga innan uppdateringen och anmälde mig, fick uppdateringen helt ok. Men efter uppdateringen försvann det.
Jag kommer till sidan men när jag väljer projekt så finns det inget att välja på. De stora felen jag har är - Kameran funkar inte längre - Går inte att öppna bilagor i mail - Batteriet drar ur snabbt - Spel laggar riktigt mycket
Kan det vara betafunktionen som drar massor av batteri? Det verkar som de tar hem loggar från telefonen...
Ifall någon vill hoppa av beta testet och gå tillbaka till M så har jag lagt upp en guide här: https://swedroid.se/forum/threads/honor-8-android-n-rollback-till-m.139952/
Funkar för mig. Har testat lite olika, ser dock att jag tappat några visningsappar efter uppdateringen till N.
Detta problemet hade jag med M också, jag har inte provat i Betan och kan inte prova nu då jag inte har telefonen hemma. Jag är tvungen att ladda hem filen först, sen gå in i nedladdningar och öppna filen.
Hade varit intressant att få veta vad som är fel när man har fått Betan men inte kan rapportera, eller ens se att man är med.
Märker att det är Android system och Android OS som drar lite mer batteri (men tänka mig att det ska göra det, såg att beta appen drog lite också) Och ser nu att vi blir fler beta testare 215st nu.