Vilken skillnad på telefonen nu Är skarpare ut än tidigare ,gillar menyerna starkt. Fingersensorn är ännu snabbare Applådan har jag inte saknat alls men bra att man kan välja den ändå. Allt flyter på
Okej, jag var för snabb med entusiasmen. Beta-appen gick att installera, men jag är inte längre ansluten till projektet och det finns inget att ansluta till... Tröttsamt..
allt är prima med N på min 64gb batteri drain som vissa upplevt är inget problem här riktigt nöjd är jag
Tjena! Någon mer än jag som har problem med låsskärmen? Typ bara 50% av gångerna den visar notifikationer, Spotify och sådant. Rent allmänt undrar jag om det Finns en anledning till att Emui verkar avsky låsskärmen i android överlag? Tidigare versioner också, liksom.
Här funkar det finfint, ungefär 45 min mer screen on time trots lite mer kameraanvändning och mer pill men det är svårt att sätta en exakt siffra då laddningsrutinen helt ändrats till en-två korta stunder istället för "över natten". Den stängde dock av sig igår i fickan när vi var på en julmarknad.. Vet inte om jag råkade komma åt någor eller om den bara gav upp i kylen men det lär väl visa sig.
Jag får inte upp spotify på låsskärmen som jag fick förut,pocket casts fungerar inte heller men däremot googles play music dyker upp utan problem. Men annars så rullar det på bra för mig,enda jag fick första dagen var en omstart när jag raderade foton.
Jag var förberedd på problem, ja. Frågade bara om någon hade samma problem, samt undrade varför Emui överlag är så bökigt gällande låsskärmen. Tidigare versionen har även dem märklig hantering av låsskärmen.
Ja, de förbättringar jag hade hoppats på i 5:an var verktygsfältet och låsskärmen. Verktygsfältet är mycket bättre nu och sen hoppas jag att det går att ändra färg med nya teman senare. Låsskärmen är dock minst lika dålig som innan.. I den bästa av världar hade jag velat se att man kunde välja AOSP-låsskärm där man väljer magasinupplåsning. Vi kanske får starta en namninsamling..?
Jag tycker att min Fingeravtrycksläsare är segare nu, ingen annan som upplever detta? När skärmen har varit avstängd ett tag, måste jag sätta fingret 2ggr på läsaren. Verkligen irriterande när man har vant sig vid att den är så snabb och smidig.
Har ni kommit på hur man aktiverar strömsparläge även efter telefonen är fulladdad? Stör mig som fasen på det just nu, jag föredrar att ha det aktiverat 24/7
Är det ingen som upplever samma sak? Jag måste hålla fingret mycket längre tid nu än tidigare. Det hade varit intressant att veta om någon mer har detta problem, så jag vet om jag skall utesluta att det kan ha hänt något när telefonen var på reparation. Annars får jag kanske rulla tillbaka till M för att se..
Min läsare är minst lika snabb som tidigare, dock beter den sig lite underligt med de shortcuts jag lagt in för klick och dubbelklick, hamnar inte alltid där jag borde...