Jag har en orootad telefon (Desire m 2.2) och har aldrig använt någon Market enabler Förutom slideme och ett brittiskt simkort. Får en massa dubletter på Market Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Tidigare när jag stängt av marketaccess så har man sett paid-fliken, men den har varit tom. Nu när MA är avstängt och jag öppnar en paid-flik så är den fylld med apps. Så visst har det hänt något.
Comviq, U8100 allt orginal. En ända röra i market, men inga pay-apps. Tror det inte kommer bli nån ordning förrän på måndag..
Det har alltid varit olika valutor. Det är ingen automatisk valutakonvertering. Ser förövrigt också betalapps under kategorin Top Paid. Kan dock precis som alla andra inte köpa något pga. det felmeddelandet som dyker upp. MarketAccess duger ju tills vidare dock och kommer troligen vara bra att ha även i framtiden då vissa uppdateringar dyker upp först där. Senaste exemplet är den nya Gmail-klienten.
Jag har bara MarketEnabler installerat men avaktiverat och jag får upp betalapps Rootad Desire, Telenor.
Jag har iofs, inte köpt någon app. Kan det vara därför som jag inte ser Paid Apps? För att jag inte har köpt några, ens med emulatorn?
Min mini pro är orootad. Ser inget ovanligt. Tele2 Min mini är rootad, med rätt idnummer ser det ut som vanligt. Tre. Min x10 som är rootad, med rätt idnummer ser ut som vanligt. Tre. ZT180-plattan är rootad, lagt in 3's idnummer och jag ser en jäkla mix av program och grejjor med både betal och gratis. Min kompis mini orootad med Telia ser inga betal men 1000 versioner av varje program - typ. // A
Jag ser inga betalapps. Har en rootad Desire och kör inte med market enabler. Har köpt en app tidigare med market enabler. Meh ge mig betalapps!