Bilder och information från min galaxy

Diskussion i 'Galaxy i7500' startad av Matenrou, 20 jul 2009.

  1. eklund

    eklund Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 jul 2009
    Inlägg:
    216
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    @ hobbe: visst blir det fingeravtryck, hela telefonen är ju blank. men det syns inte så mycket på baksidan, mest på skärmen som alla andra telefoner. dock har knapparna någon borstad metallic-look så de får inga fingeratryck.

    @ r0bber: absolut. trodde att jag länkade till rätt bilder, men ser nu att det var previewbilderna på pici. även om de inte är lika mjölkiga som matenrous så är de allt lite dimmiga. förhoppningsvis så fixas det med en annan kameraapp eller en uppdatering. det sitter ju i mjukvaran.
    http://www.pici.se/p/large/KwrmLlhdb/?size=fullsize
    http://www.pici.se/p/large/GHkTKWBTY/?size=fullsize

    @ jerka: jag kollade faktiskt det när jag var ute och fotade, det var klar himmel med stark sol. höll man telefonen så att man speglade solen i den så såg man såklart inte vad som var på skärmen. men höll man den som man brukar så var det inga svårigheter att se vad kameran visade. skulle vilja säga att den är lika bra som andra telefoner i sol, inte sämre iaf. testade inte att läsa liten text, då jag höll på att fota, men det borde inte vara något problem.
     
  2. r0bber

    r0bber Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 jun 2009
    Inlägg:
    416
    Mottagna gillanden:
    9

    MINA ENHETER

    Mja, det där ser klart bättre ut tycker jag. Starka ljusreflektioner verkar få lite den där dimmiga effekten, kanske det som matenrous bilder lider av att det är extremt solljus då. Men det känns ju också lite konstigt att det ska vara så.
     
  3. Mewn

    Mewn Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 jul 2009
    Inlägg:
    87
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

  4. Phrost

    Phrost Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 jun 2009
    Inlägg:
    549
    Mottagna gillanden:
    11

    MINA ENHETER

    hur er är batteritid, tycker min äter den ganska snabbt (glömde wifin på och je jevlar va den sög undan... som en $2 hooker on happy hour :P)
     
  5. eklund

    eklund Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 jul 2009
    Inlägg:
    216
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    garantikortet är framsidan av eller hela garantihäftet. men där finns ingen lista på länder.

    dock tror jag att den svenska översättningen är lite väl ordagrann. den engelska säger "other countries as listed on the warranty card". och den norska "andre land som er angitt på garantikortet". så jag tror att alla länder som har ett textstycke i häftet är ett sådant land. det finns ju en adress på första svenska sidan, så sverige borde ju vara inräknat.
     
  6. DrT

    DrT Android Medlem

    Blev medlem:
    5 jul 2009
    Inlägg:
    5 287
    Mottagna gillanden:
    2 391

    MINA ENHETER

    Hur är ljudet via 3,5 uttaget med bra lurar?. Stöder den fjärrkontroll av musik via 3,5mm uttag (a la Nokia)?