Har ju inte hunnit med så mycket ännu, då det blev färdig installerat idag, men själva låset var inte så svårt att installera , det var lite justeringar som behövdes göras, bla kapa vridbringaren då den var för lång, sedan passformen på adaptern som man sätter på vridbringaren sjäva hålet där man stoppar i vridbringaren i är för stort tycker jag, så det blir lite sladdrigt, , det som är synd det finns ingen riktigt manual till låset, utan man får förlita sig på youtub klipp och forum, och innan jag fick allt att fungera, så var jag tvungen att uppdatera själva låset och den kom inte förrän efter ett dygn, innan jag kunde lägga in i huben M3, själva uppdateringen går via bluethooth och det var segt innan det var klart, dessutom så under tiden den höll på att uppdatera sig ringde min dotter och då stannade uppdatering av, och när samtalet var klart så trodde jag att den skulle start där den slutade, men inte, så jag fick börja om från början och efter det så fick jag allt att fungerar, men får se efter ett dygn hur det fungerar.
Apple iPhone 15 Pro Max (Stock camera, 1x, 24mm, f/1.66, ISO 80, 12.19MP)
Apple iPhone 15 Pro Max (ProRAW, Stock camera, 1x, 24mm, 0.02s, f/1.66, ISO 320, 24.47MP)Click to expand...