Jag har nu uppgraderat mitt andra högkvarter med en större datorskärm på 46" till datorn "Fjuppen" som står under. Jag vet inte varför, men högtalarna ser väldigt konstigt placerad ut på bilden.
Äntligen har man fått styr på nya lägenheten! Jag står för möblering och min älskade sambo står för den klanderfria städningen. Kul att komma hem ifrån jobbet när det skiner Där man sitter. Där man tittar. Där högkvarteret är! Boxee står för filmerna och min Atrix för slösurfandet i soffan. Det som är kvar är tavlor men vi skall på jakt redan imorgon!
Macbook Pro 13" 2011 i5, Nexus One, Random trådlös mus från Logitech (nystädat) Skärm inköpes så snart som möjligt! Tips? Hemmagjort stand till min Nexus One. Nöjd ^^
Nja, jag bor mot berget sett från La Mia/Ica, har utsikt mot nybygget. Snyggt värre måste jag säga @ datorbord + möblering! Passar på att slänga in en bild på där jag ofta sitter, tyvärr är det ju lite brist på utrymme i lägenheten så windowsburken och macen får båda turas om att använda externa skärmar. Måste städa ordentligt, sladdarna ligger verkligen som ett ormbo. http://olaflindstrom.se/datorplatsen.jpg (Sorry för den stora bilden, saknar photoshop på denna datorn och har inte lust att skifta)
Då är det ju riktigt nära! Jag behöver bara gå runt husknuten för att se nybygget. Ser studenthuset ifrån mitt kök och sovrum.
HURRRR kan du ha en Playbook utan att berätta vart du köpte den???? TELL MEEEEEE! Tillsvidare ser det ut så här hos mig, ursäkta kvalitén: