Före..: Efter..: Sålde mitt skrivbord, imorgon nytt! Göd! Tog en tur förbi IKEA, look what I found! :O Me trollsta!
I princip håller jag med dig. Men om man som jag vill ha en så liten, lätt och kraftfull dator så skiljer det inget eller väldigt lite mellan en Macbook Air och motsvarande Ultrabook Nåväl... Här är mitt högkvarter http://imageshack.us/photo/my-images/685/20120715131024.jpg/
Heh, det var en ganska oväntad kombination att se en tumstock ligga på Physics Handbook... (Eller Absolut-flaskan flankerad av två andra lite riviga saker)
Har förmodligen Swedroids tråkigaste högkvarter. Ska dock uppgraderas! (Mina prylar står inte sådär konstant men vad gör man inte för en bild? Och ja, jag sitter väldigt lågt.)
Detta är en bild på mitt till synes färdiga kvarter. Nu fattas bara ett vettigt skrivbord (sen datorstolen jag beställde från Jysk) EDIT: Märkte att mina ben syns lite i bild nummer 2.
Sådär, nu har jag fått fingrarna ur och tagit en bild Edit: Den där vita saken ni ser bredvid tuggummiburken är en "Olbas inhalator" som är behändig att ha när man är förkyld som man är
Fick pussla ihop tre bilder för att få plats med grönsakerna och sedan fota i halvmörker för att de inte skulle bli toksvarta.
Ny lägenhet, men fortfarande lika trevlig hörna. Blir nog nytt skrivbord och ny hårddisk till den kraschade mackan när löningen trillar in