Köpte mig ett bordsfäste (fick köpa två för bara en arm per paket, men men) Så nu hänger skärmarna fint och blev lite "renare", ska dock fixa kablarna en annan dag Observera, kaffe är ett måste! ^^
Jag har ju skaffat Droidstuff.se ett nytt högkvarter! Håller på att flytta allt till nya lokaler. Såhär ser det ut än så länge:
Här har vi mitt upplägg Dell UltraSharp 2209WA Acer P223W Dator från grunden är en HP m9441sc Chassit på bilden gäller ej längre, har Antec P183 just nu Tangentbord: Logitech G510 Mus: Razer Deathadder (plus om du hittar vart min gamle spica ligger ;P)
Nej nej nej, som jag skicka i PM till dig så kan du enbart använda 2 valfria uttag + 1st DP. För att använda DP MÅSTE du köpa en Aktiv DP omvandlare, den du länkar till är passiv. En aktiv i dagsläget är väldigt svårt att få tag på och kostar ca 1000kr, dock är ATI påväg ut med en aktiv omvandlare för ca 3-400kr
Jo jag förstod detta efter lite egen forskning oxå. Men Jag nöjer mig gott med två skärmar än så länge
Får la inte vara sämre än att jag postar jag med, med den skillnaden att jag struntar i att städa Och jo jag vet att jag har nog världens fulaste datorbord... Ett gammalt 70-tals köksbord eller nåt i den stilen
http://ebupof.deviantart.com/gallery/#/d2w2d3o Kortet är från i sommras. Den tråkiga musmattan är utbytt mot en nyare SteelSeries. Och mitt tangentbord är även det utbytt mot mitt fjärde Logitech UltraX Flat. Kaffekoppen är Aida Termo. Lätt bästa koppen jag ramlat över.