Ja det må vara möjligt men tycker det är rätt trist och tråkigt att behöva använda en annan app istället för org kamera app oavsett Snapdragon eller Exynos som fungerar till hälften för att få vad en del kallar de bästa fotona. Visst det är kul att ta fina och bra foton men tycker det är för omständligt, tycker våran "EU" version gör jobbet tillräckligt bra sedan finns det alltid bättre. Vet dock inte vad man ska ha fotona till där man ser lite extra detalj om man inte förstorar fotot och redigerar mycket etc en väldans massa gånger. På sociala medier och att granska och spara foton i telefon duger det och ser bra ut För 90% av samtliga på detta forum.
Självklart är jag också sugen på en telefon i s20 serien med SD865 men det skulle nog mest vara för lite bättre batteritid och inte för GCam. Körde GCam på min Note 10+ SD855 lite granna men tycker det var mera en hype än till nöje och nytta, använde stock kamera 9/10 ggr.
Övertala mig gärna vad du använder dina foton till som gör att du måste använda SD och GCam på dina telefoner så kanske jag kan ändra mig annars inte

. Jag förstår dock att det är alltid roligt med det bästa och det tycker jag med, för övrigt tycker jag det är sjukt kass att man väljer att använda olika SOC i världen när det skiljer en hel del på dessa och när dom sitter i samma modell på telefon!
Click to expand...