Är det bättre kvalle lr likvärdig på bio som på blu-ray hemma i soffan?ok... Du ser det på ditt sätt...(lurad).så ser jag det på mitt sätt.bra
Skillnaden dock från vanlig reklam och bioreklam är att bioreklamen oftast är wtfawesome lol Går alltid till bion så man hinner in före och kolla på all reklam love it
När har du faktiskt BETALAT två gånger? Du gav pengar för en tjänst en gång, det var när du köpte din biljett. Det kostar dig inget att se på reklamen, den är som sagt gratis, alltså har du bara betalat en gång. Du kan alltid komma senare till bion. Men inte för sent! Edit: Förresten, hur resonerar du när du åker kollektivt? Hur många gånger har du betalat då med tanke på all reklam som finns i vagnar/bussar?
Tjaa, folk vill gärna tro att ålder har med mental förmåga att göra antar jag Reklam gynnar oss faktiskt mer än du tror, du blir hjärntvättad omedvetet visst. Men vissa reklamer vill du ju faktiskt se.
Jag tycker reklam är värre på radion än på bion. På radion får man bara lyssna på skiten Sent from my X8
Inget gjorde mig gladare än nr jag fick höra ICA Maxis sommarreklam på radion på väg hem från jobbet. Nu sänds den dock inte längre och kan inte hitta den heller.
Håller med, det är jobbigt att vilja se en film men först måste man se grymt många och långa reklamer. Tycker bio borde bli mycket billigare, tänk bara på hur mycket dom kännar på alla reklamer! Btw skall jag se på bio idag