Det råder ingen tvetydighet på vad ordet oändligt betyder oavsett om man tänker som en idiot eller ej. Oändligt är oändligt...och detta är ej det. Ljug!
Falsk marknadsföring som typ alla amerikanska företag håller på med. Dock är ju detta bättre än inget iaf
Sunt förnuft kanske? Eller har de verkligen oändligt med utrymme? Någonstans tar det slut. Sense, you make none.
Fast då oändligt inte är ett tal utan betyder bara att det inte finns något slut. Så om de ser till att utrymmet inte tar slut så är det oändligt. Måste inte vara oändligt från början för att kunna hävda det. Om det verkligen är "oändligt" vet jag inte det får vi se. Om någon har en invite får de gärna skicka den.
man bör ju kanske ta i beaktande att alla som har ett konto inte kommer ladda upp flera tusentals tb lixom. Men som vanligt är att viktigare att gnälla swedish power
Det är skillnad på gnäll och att påpeka något. Då dessutom mitt påpekande är korrekt ser jag inte meningen med dina påhopp.
Men om utrymmet inte har någon ände så är det oändligt Det betyder att sålänge ingen lyckas fylla det eller dem begränsar det på något sätt för varje användare så är det oändligt. I praktiken då. I teorin är det såklart inte oändligt.
Det finns alltid en teoretisk gräns. Men för användaren så är det i praktiken oändlig. Alltså ljuger dem inte om dem menar i praktiken Rent matematiskt och teoretiskt är det inte rätt.
Ja, för man inte vet var gränsen slutar. Om man i Bitcasa ser att man ha runt 8 exabyte minne kvar, så är det gränsen. Om man lyckas fylla alla 8 exabyte eller inte, vilket är föga troligt, är en annan femma. Jag kan ändå inte hålla med dig där. Det kan tyckas vara oändligt eftersom det är sjukt mycket plats kvar du har, men ändå inte oändligt. Det är ändligt, men om man lyckas fylla det eller inte är en annan femma. Men ändå inte oändligt.