Det var ju precis det jag skrev. Jag har väl aldrig sagt att de hade 8 EB reserverat för varje enskild användare?
Filosofi och fysik är inte samma sak...dina "hörs ett träd om det faller i skogen"-argument håller inte.
Någon som vet hur jag gör för att skapa en ny disk där allt ligger på Bitcasa? Vill inte lägga över det jag redan ha på min hårddisk, utan vill skapa en ny.
Tar gärna en invite jag med. Delar självklart ut en invite till nästa person så fort jag kan. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Mina invites är slut så jag är inte snål Är det något snack om att det kommer en Android-klient? Skulle vart snajsigt eftersom jag idag använder Dropbox otroligt mycket emellan telefon och dator.
Edit: Fått en. Bah, kunde inte få det att fungera, email adress not found. Fast jag fick mail och validerade den.
Ang det där men oändligt utrymme vill jag bara säga en liten sak. Om man lägger fram en fysikalisk teori(som är rimlig) anses den vara sann fram tills dess att någon lyckas motbevisa den. Dvs påstår de att de har oändligt med utrymme har de rätt och kan inte stämmas tills någon faktiskt fyller allt utrymme. Tex, har någon bevisat att big bang inträffade? Nej, men den är mest trolig och har ej blivit motbevisad än så den anses vara sann. Tar gärna också en invite
Inget händer när jag försöker cloudifya en mapp. Det jag behöver göra är att kunna spara filer direkt på Bitcasa från µTorrent utan att min hårddisk fylls.
Jag har fyra invites kvar. För att undvika att skicka en invite till en som redan fått, så får ni skicka mig ett PM Då svarar jag tillbaka med en invite-länk. Fyra kvar, först till kvarn.