Nu har jag fått en invite av en av våra kära medlemmar. Jag vet dock inte hur jag ger någon en invite? Har jag några att ge bort? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Du har tre stycken att ge bort om du vill. Du gör följande, klicka på "visa dolda ikoner" i aktivitetsfältet. högerklicka på bitcasa ikonen och i listan högst upp står det "Give a friend bitcasa acess"
Jag skulle gärna kunna ta en invite om det finns någon vänlig själ som har en att ge bort till mig. Tack på förhand Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Tusen tack till den som låter mig smaka på denna godbit! Jag invititerar vidare i denna tråd isf. :-)
Finns det någon vänlig själ som har en invite, så tar jag gärna en. Tack. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Nu har jag slut på invites. Kan fortfarande "bjuda in" folk, men då hamnar de längst ner på väntelistan ^^
Pretty please? Missade att jag skulle skicka PM för att få invite... Delar naturligtvis med mig här på forumet om jag får invites. /Zeb!
Jag fixar en åt dig. Skicka mail i PM så fixar jag det under dagen. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Räknade precis på det och med min teoretiska maxuppladdningshastighet på 125 kb/s skulle det ta 198 dygn, 20 timmar, 11 minuter och 9,184 sekunder att få upp hela min externa hårddisk (2 TB) på Bitcasa. Tror jag skiter i det sålänge.
Med andra ord så kommer du inte fylla deras diskar Som jag sa tidigare så hade jag blivit väldigt glad för en invite