Blackview bv6000

Diskussion i 'Övriga Android-telefoner / Kina-telefoner' startad av Icejawa, 9 jul 2016.

  1. vernersson

    vernersson Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 jan 2017
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    1
    Nu har de tydligen börjat rulla ut uppdateringen till övriga användare.
    Någon som har testat utrullningen som släpptes den 17/2?

    Det verkar dock som att den har datumstämpel 20161216 (?) vad nu det egentligen innebär.

    Någon som vet mer?
     
  2. frenell

    frenell Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 feb 2016
    Inlägg:
    21
    Mottagna gillanden:
    6
    Min har båda högtalarna gett upp på. Men det gör dom alltid på mina mobiler... Jobbar som bilmek så slits hårt... Beställt en bv7000 nu
     
  3. P4ND3R550N

    P4ND3R550N Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 apr 2017
    Inlägg:
    12
    Mottagna gillanden:
    6
    Hej! Jag är ny medlem på Swedroid och jag har köpt mig en begagnad Bv6000 i nära nyskick och jag måste säga att jag är väldigt nöjd med den. Grym batteritid och betydligt bättre nu när jag uppdaterat den till Nougat 7.0. Den är snabb även när man multitaskar och klarar mer eller mindre alla spel för Android. När både 3,5mm portens och microusb-portens skydd är helt stängda är den ip68-klassad och tål att sänkas ned i vatten utan problem men detta kräver också att gummiskyddet över Sim och SD-uttagen ligger där. Den är väldigt tapptålig och min har inte fått ens en skråma än . Vill passa på och önska er alla en Glad Påsk 2017! Nu har jag köpt ett äkta Transcend 400x 512Gb SDXC-minneskort och tro det eller ej men det funkar i min Blackview bv6000 :)
     
    Last edited: 25 apr 2017
    Ara gillar detta.