Börjar tröttna på Hero

Diskussion i 'Hero' startad av MrQawer, 10 sept 2009.

1. MrQawer

MrQawer Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Nu har jag uppgraderat och livet leker igen. Alla problem är borta. Men man kan i och för sig fråga sig om det beror på att uppgradering också innebär en faktorn reset. Det är också fel att en telefon som Hero levereras med så ofärdig.

2. Miklan

Miklan Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Även sms-problemet? Eller du kanske inte var drabbad innan heller?

(Nu ska jag inte föra över den diskussionen hit, en lättsvarad fråga bara. Mer utvecklat: topic1 och topic2)

3. J0cke

J0cke Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Ja, det är ingen höjdare att så många har upplevt problem. Personligen kanske jag har varit lyckosam eftersom jag har bara haft positiva erfarenheter av telefonen.

Men som du säger så kan det säkert ligga något i att telefonen återställs.

4. Teremdea

Teremdea Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Oneplus 5t

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Oneplus 5t
    Platta:
    Google nexus 9
    ROM:
    Stock Rom Android 7.1
    Info:
    Action launcher 3
    Verkar också höra till några av dem som haft tur. Lite skrämmande att höra vilka problem folk har haft med sina telefoner. Har visst ett par småbuggar och sånt, men det hade jag nästan räknat med. Men när det blir såna där stora fel börjar man ju fundera lite vad fan dom håller på med på HTC när dom släpper så ofärdiga telefoner...

Hoppas bara att framtida versioner fortsätter att rätta till saker (om det nu var uppdateringen som rättade till det för dig) så att det går åt rätt håll i alla fall.

5. asimov

asimov Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    23
    Telefon:
    Samsung Galaxy S10

MINA ENHETER

Telefon:
    Samsung Galaxy S10
    jösses, vissa verkar ha en massa strul med sina Hero lurar, frågan är hur stor procenten är?

Har den senaste HTC uppdateringen fixat problemen med slöt Sense UI o bortkommna SMS?

Jag har följt Swedroid sen i somras och är på vippen att köpa en Android lur (Hero), men undrar om jag ska vänta?..

6. stoffe

stoffe Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Som vanligt är det de som har problem som märks, vore intressant att veta vilken procent det egentligen är som har problem, och hur många som liksom jag inte har haft några märkbara lagg eller annat problem alls.

7. J0cke

J0cke Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Majoriteten har trots allt inga större problem som de riktigt stör sig på. Men visserligen så finns det väldigt många exempel på vad som kan gå fel här på forumet.