Fråga: Borde jag köpa nexus 5?

Diskussion i 'Nexus 5 (2013) - Allmänt' startad av Doflamin, 26 nov 2013.

?

nexus 5 eller lg g2

1. nexus 5

36 röst(er)
    78,3%
  2. lg g2

8 röst(er)
    17,4%
  3. vet ej

1 röst(er)
    2,2%
  4. ingen

1 röst(er)
    2,2%
  1. elpapo

elpapo Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    92

MINA ENHETER

Alla är vi olika. Jag pratar nästan mer än fipplar i telefon. Jag har webradio/youtube/grooveshark/play på högtalaren när jag är i garaget, kontoret, i duschen, kvällssurfar i sängen... you name it! Lurar använder jag gärna när jag promenerar. Resten av tiden måste jag alltid vara tillgänglig då jag är småbarnspappa. Vem använder facebook och instagram? Inte jag iallafall... jag skickar mail till de JAG väljer ska få ta del av bilder och text. Ut med husvagnen ett par dagar, glömmer du ladda luren någon/några dagar så är det ändå lugnt. Batteriet håller. Mellanladda som du nämner det gjorde man ju <2011 på sina smartphones, innan man köpte Note gör ni det än? :)

2. MatteVTR

MatteVTR Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    24
    Telefon:
    G3, Nexus5

MINA ENHETER

Telefon:
    G3, Nexus5
    Jag har inte heller alltid lurar, men i bilen, garaget och hemma kopplas den så klart till stereon. Sen med kameran menade jag mest att den duger, vill jag få bättre bilder, som ska förstoras/framkallas el liknande tar jag fram systemkameran, som mobilkamera så duger säkert n5. Jag vet inte riktigt vad du ville få fram med ditt inlägg, men n5 verkar ju inte vara något för dig.