Mina föräldrar har kört med Hub mini några månader nu, och som befarat har det varit en del krångel. Periodvis är det problem med tjänsten. Tv-bilden slocknar och texten "ett fel har uppstått..." syns.
Just nu när detta skrivs är det så, och det har krånglat till och från senaste dagarna.
När problemet uppstår blir det samma fel även i appen
Tele2 Play, som är ett annat sätt att se kanalerna man betalar för.
De har stabilt internet 100 Mb och en bra router. Andra strömningstjänster funkar när Boxers fallerar.
Jag blir bara så trött, för att det (tyvärr) blev som jag trodde, och för att jag får agera support för ännu något teknikrelaterat som inte är senioranpassat, eller knappt ens anpassat för sitt syfte i det här fallet, att leverera kanaler pålitligt när de är i sändning.
Antar att det är flera här som är i samma situation. Hur har det gått för er eller era anhöriga som har gått över till Tele2 Hub mini?
Click to expand...