Jag kör Andromadus audacity beta 5 just nu. Är baserad på Cyanogenmods källkod som jag förstår det.
Funkar i stort fint. Enstaka tillfällen som jag får korrupt text, drabbar bara launchern (tror jag, har då bara märkt det där) och försvinner med avslutning av launchern (att ha på att lång-tryck på backknappen stänger av öppen app är bekvämt i de lägena, annars kan man bara reboota eller så också). Har också noterat att i tex rumble och wordfeud blir ibland bilden upp och när när den hoppar mellan skärmar, varar bråkdelen av en sekund och hindrar inte på något sätt.
Kan inbilla mig att den har lite sämre batteritid än jag hade med gingerbread, men mobil och batteri är ju äldre också så svårt att säga. Skulle definitivt inte gå tillbaks ändå.
Var länge sen jag bytte nu så minns inte exakt vad som förbättrats, men det har du säkert koll på. Webbläsaren är klart bättre, fint flyt för det mesta. Provade, men skulle inte rekommendera, chrome. Den hade i mitt tycke alldeles för seg uppstart, och kunde inte hantera vissa sidor, tex aftonbladet, särskilt väl. Men prova själv, jag ska inte bestämma åt dig
Frågor?
Click to expand...