Brakförlust för hårt pressat Nokia

Diskussion i 'Off Topic' startad av plun, 19 apr 2012.

1. Dirk Diggler

Dirk Diggler Android Medlem

Mottagna gillanden:
    523

MINA ENHETER

Om du läser ditt svar så förstår du nog varför jag hellre inte pratar med dig. "Rakt på sak" är inte synonymt med "snäll" nej. Hitler var jävligt rakt på sak men inte särskilt snäll.

Om du nu verkligen vill veta, och dessutom ta upp tråden med det, så tycker jag inte att du är trevlig. Jag tycker du har en tråkig attityd och pratar helst inte med dig. Det är inget personligt, jag känner dig inte IRL, utan det är så du uppfattas av mig här på forumet.

Vissa personer passar man helt enkelt inte ihop med. Om du tycker att detta är ett stort problem, och vill fortsätta provocera fram svar, så får du väldigt gärna skicka PM. Då slipper du få dina svar i en tråd som handlar om annat!

2. dannyh

dannyh Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    86

MINA ENHETER

Rakt på sak då är man alltså saklig, dvs blandar inte in känslor. Men mottagaren kan ändå tolka budskapet högst emotionellt. Då jag likt Hitler var rakt på sak men höll en avsevärt mjukare och tämligen relevant linje så tycker jag istället du är i överkant känslig. I synnerhet om man betänker tonen du själv höll dig med i "stora religionstråden". Och eftersom jag talar till och om dig så är det följaktligen personligt. En rak men alls inte elakt menad kommentar. Ta det som du vill.
    // RIDE HARD, DIE FREE

3. Dirk Diggler

Dirk Diggler Android Medlem

Mottagna gillanden:
    523

MINA ENHETER

Blame games kommer vi inte långt med. Om du vill så tar du det i PM som sagt. Här hör det i vilket fall inte hemma.

4. plun

plun Android Medlem

Mottagna gillanden:
    520

MINA ENHETER