som sagt vissa tar till vilka lösningar som helst när man har en tegelsten för 5000kr. skulle säkert jag oxå gjort bara för att testa även och det är ca 000000000000.1% att det på något sätt skulle fungera.
Tror du alla nollor på det där viset gör chansen mindre så tror jag dig. Sent using my personal Dis-organizer GT-I9000
Jo, men att telefonen skulle återskapa sin programvara när den uppnår någon viss temperatur genom någon superfunktion är inte bara lite befängt att tro..
Den kanske blir galen o vipps tre knapps metoden funkar va i te ute efter att mobilen ska reboota o funka haha
Richthofen pratar om treknappskombon i en post på XDA. Cliff Notes: Samsung har tagit bort funktionen i nyare levererade telefoner. Den delen som inställningen ligger i (bootloadern) har hittills aldrig rörts av läckta firmware. Det verkar finnas hopp om att kunna fixa till detta.
hur menar du då? att man kan fixa till så att 3 knappskombon fungerar även på nyare lurar (som min kommer vara) så även jag kan njuta av att roota och leka med lagg fixar utan att oroa mig för att skiten skall brickas?
Japp, så menar han. Det borde egentligen fungera att "flytta" bootloadern från en 3 knapps kombo sgs till en utan.
ge mig nu(innan jag ens fått telefon)! låter väldigt bra faktiskt! hoppas dom lyckas och att det är lätt och smärtfritt att få in den!
Givetvis är det löjligt, men jag menar bara att om man läst om att "baka" grafikkort, och kanske även har hört talas om att man t.ex har kunnat låsa upp vissa överklockningsfunktioner i mjukvaran genom att rita med blyerts på sin cpu, så hade man faktiskt kunnat tänka sig att uppvärmningstricket skulle kunna fungera.
blyerts vetti fan men silverfärgen har bumpat volten på många trogna och numer trasiga grafik kort . nä har bara varit ett som började brinna i burken det var lite jobbigt när svart rök började spruta ut ur datorn och man ser flamman där inne...tur att det inte händer telefoner så ofta