Sweet tror ja fixade de. Körde RUU filen 5ggr men funkade fortfarande inte (RUU_Hero_HTC_WWE_2.73.405.5_WWE_release_signed_NoDriver.exe) Men sen hittade jag en nyare fil RUU_Hero_HTC_WWE_3.32.405.1_R_Radio_63.18.55.06P_6.35.15.11_release_signed.exe Går att tanka här http://shipped-roms.com/download.ph...io_63.18.55.06P_6.35.15.11_release_signed.exe Nu verkar ja komma in i telefonen iaf.. woho!
Tack! RUU_Hero_HTC_WWE_3.32.405.1_R_Radio_63.18.55.06P_6 .35.15.11_release_signed.exe va det som gällde för mig också! Vad är det för programvara och versioner som är de senaste? Så man vet vad man har.
Tror de är den senaste, ja fick upp info om uppdateringen igen (den nya som låg runt 6mb) och körde faktiskt den utan problem nu. Så förutsätter man sitter med de senaste igen
Lucky you. Jag körde igenom hela uppgraderingskedjan och brickade telefonen igen vid sista uppgraderingen. :-( Jag hade USB-kabeln ikopplad under uppgraderingen, kan det ha varit ett problem? Jag har nu att välja på att skippa sista uppgraderingen eller chansa en gång till utan att ha USB-kabeln i. Sen har jag slut på idéer.
Även för mig så fungerade sista uppgraderingen bra efter återställt telefonen. Så det känns lite slumpartat. Men nu när man har koll så går det ju fort att återställa ändå.
Hmm konstigt.. Körde ni den gamla RUU filen eller den ja länka till? Känner mig rätt noob inom sånt här så har inte så mycket tips faktiskt
Jag har bara testat med den från HTCs sida.... har laddat hem den du länade till nu, ska testa senare Edit: Nepp, funkade inte med den heller.... hoppar över sista uppdateringen!!
Min telefon brickas lika hårt av bägge, enda skillnaden tycks vara att den från shippedroms redan kör Eclair, samt att bootloggan visar "hTC" istället för "HeRO". Det här var fjärde gången jag försökte köra uppdateringen, nu ska jag skippa den istället.
Helt J*vla klocke rent Tack för denna och samma för bushdave, va lite skraj eftersom det va min firma lur som jag trodde jag hade brickat