PRecis, jag slår vad om att vi kunder skulle bli mer välvilliga mot Anovo om de faktiskt kanske testade mobilen 1-3 dar innan de skickar tillbaka den. Hellre en hel mobil, än att behöva skicka iväg dem igen. Tycker iallafall jag. De har ju minst 5-10 arbetsdagar på sig (ca 7-14 egentligen). Har också råkat ut för det som du säger som sagt. Jag upptäckte t ex fel på mammas och min lur, redan samma dag. Men uppenbart gör inte anovo detta.
Får mig undra, hur de testar lurarna. Kollar de bara om de går igång, rör lite i menyerna, och öppnar någon app, och sedan stänger ner mobilen igen, å stämplar : "KLAR"? För det verkar ju tyvärr inte bättre. De hade garanterat märkt felen, om det kört mobilen någon timme, eller några timmar.
Edit: De bytte något skrev de. Nytt mainboard och så verka det som man fått nytt imeinr. Betyder det att de i princip bytt ut min mobil?
Edit 2: Har nu hämtat mobilen efter reparationen. Överlag kände jag mig nöjd, sedan började de jädrans hacken igen. Orsak, jag skulle öppna albumavdelningen. Då hackade musiken plötsligt som en skiva igen. Överlag så är det mycket bättre annars. MObilen känns trimmad. Hade lite kul när jag faktiskt upptäckte e-mail funktionen som är densamma i Arc verisonerna. Hade faktiskt missat den. hehe. Me tyvärr, vi får se om jag orkar göra något åt saken. Hacken finns alltså kvar, men framkommer mindre sporadiskt, men fortfarande för ofta och på ställen där det inte borde ske. Detta trots byte av moderkort. Förstår inte hur vissa kan ha X10
r mobiler som saknar denna bugg?
Last edited: 15 november 2011