Buggar i Hero-tråd.. och ev lösningar?

Diskussion i 'Hero' startad av DrT, 1 aug 2009.

1. appel

appel Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    123

MINA ENHETER

Fått svar från HTC nu, att ord med åäö inte förslås när man skriver i portrait mode är en bugg som det kommer att släppas en fix för inom ett par veckor.

2. FOO

FOO Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    21

MINA ENHETER

Hmm jag har kollat vidare lite och så här verkar mitt fungera, funkar det likadant för er?

Nämligen om jag lägger in ett event i "my calander" så fungerar allt som det skall, det syns i kalendern, i agendan och i HTC calander widget. Om jag lägger in det i "Fredrik Ohlsson" där även de möten jag lägger in i googles kalender (de som jag lägger in på nätet synkas oxå fint in i kalendern) på nätet kommer så synd dom i kalendern och i agendan, men inte i widgeten (syns dock i androids vanliga kalender widget)

Jag har om man trycker på menu knappen när man har igång kalendern under calendars alla ikryssade utom väder (alltså även Fredrik Ohlsson) Under settings och reminders så har jag all calendars ikryssat

Även de som jag lägger in i outlooken och synkar via htc synk kommer upp överallt inkl i widgeten, men alltså inte de jag lägger in i Fredrik Ohlsson och i googles kalender som synkas automatiskt.

Vad skall jag göra för att detta skall lyckas? Tycker att det är smidigt att lägga in möten mm i googles kalender på nätet

3. mrbowmore

mrbowmore Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Telefonen startar om sig själv i tid och otid vilket lett till att jag blivit tvungen att ta bort simlåset så länge. Vet inte om det kan bero på att täckningen är dålig i vissa fall, men varför skulle den starta om sig på grund utav det?

4. tippo

tippo Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Betal-applikationer som inte syns!?