Fråga: Byta HTC one X mot SGS2 LTE ?

Diskussion i 'One X - Allmänt' startad av fluppen, 27 maj 2012.

1. fluppen

fluppen Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    426

MINA ENHETER

Jo precis, jag är hyfsat nöjd med den mobila surf jag kör nu, byter jag till LTE så lär jag väl behöva byta abonnemangsform eftersom jag bara har 5gb sufr idag va?

2. John-Erik

John-Erik Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    78
    Telefon:
    Samsung galaxy S9

MINA ENHETER

Telefon:
    Samsung galaxy S9
    Du får nog prata med någon av operatörerna. Jag har 10GB å ja tycker jag surfar väldigt mycket. Men jag kommer sällan upp över en tredjedel. Är uppe vid hälften denna månad - men då streamade jag ändå på mitt internet högkvalité hela Eurovision song contest. Å så har man tankat lite från aTorrent kanske 1GB. Man tar ju Wifi när man kan ändå.
    5GB räcker gott och väl till den som surfar mycket och pillar mkt med youtube. Poängen är väl också att du ska ha ett abonnemang som inte begränsar din hastighet. Inte för att det är logiskt att sälja 4G-abonnemang och begränsa hastigheten typ till 20Mbit/s. Då förlorar det poängen. Men jag kan ha missuppfattat det (nåt jag tror jag snappade upp från Telia med deras 4G-platta). Å jag tror jag har missuppfattat det också. Skyller på att de var otydliga. Jag tog ju min i kampanjen på 345kr/mån så jag har maxi4G så ja e supernöjd. ; )

Skickat från min Transformer TF101 via Tapatalk 2

fluppen gillar detta.