Säljes: / bytes HTC One M8

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av crixen, 30 aug 2015.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. crixen

    crixen Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 mar 2010
    Inlägg:
    90
    Mottagna gillanden:
    50
    Telefon:
    iPhone 13

    MINA ENHETER

    Telefon:
    iPhone 13
    Jag har en välanvänd men fungerande HTC One M8 över. Hämtades ut av mig 14-05-20 som tjänstetelefon, via min förra arbetsgivare. När jag bytte jobb fick jag behålla denna, men fick en ny av nuvarande arbetsgivare, därav att jag vill sälja denna.

    Telefonen har följande brister:

    "Gula fläckar" på skärmen, framförallt uppe i vänstra hörnet. Dessa har varit där sen i vintras utan att förvärras. Hur de uppkom vet jag faktiskt inte, de har dock inte stört mig nåt nämnvärt. Pekskärmen fungerar som den ska.

    Notifikationsled fungerar ej.

    Baksidan är rätt ful på grund utav att jag använde medföljande gummibakstycke i början, som inte höll tätt mot baksidan och därför blästrade telefonen med den smuts som kom in. Detta bakstycke är sen länge slängt.

    Utöver det fungerar telefonen som den ska. Har aldrig varit rootad. Jag har kvar följesedel, kartong och laddare. På grund av bristerna ovan har jag lite problem med att sätta ett pris, så jag är tacksam för bud. Jag skulle även kunna tänka mig ett byte mot en smartklocka eller Xbox One. Jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill, samt att avbryta försäljningen om bud inte känns skäliga.

    Jag bor i Mölnlycke, strax utanför Göteborg och ser helst att affär görs upp här. Jag kan även skicka, men då mot förskottsbetalning, antingen via Swish eller kontoöverföring till mitt konto.


    DSC_0070.JPG DSC_0061.JPG DSC_0065.JPG DSC_0068.JPG
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.