[CM11.0][UNOFFICIAL][D855] CyanogenMod 11.0 | Släppt

Diskussion i 'G3 - ROM-filer och utveckling' startad av Droid_299, 12 nov 2014.

1. Droid_299

Droid_299 Guest

JAG ANSVARAR INTE FÖR OM NI BRICKAR ERAN MOBIL
    Nu finns CM för D855, Allt det viktiga såsom wifi, bluetooth och ljud funkar galant.
    Länken till CM finns längst ner på sidan!

1- Installera TWRP
    2- Kopiera GAPPs och CM rom till SD/Internminnet
    3- Starta om så att du kommer in i Recovery och gå in och wipe, data / factory reset
    4- Gå sedan in på Install och flasha in CM cm-11-20141104-UNOFFICIAL-d855.zip och sedan GAPPs

Jag har nu använt CM i några timmar och har kommit fram till att ljudet är ganska lågt, och Knock Code försvann. :( Men det är det enda jag är missnöjd med men hey vad kan man göra?

Lista på saker jag inte får till att funka.
    • QUICK CIRCLE
    • Installera någon annan camera.apk och få den och funka :/

[JAG HAR INTE VARIT EN DEL AV SKAPADET AV DENNA ROM]
    XDA original forumet:
    http://forum.xda-developers.com/lg-g3/development/cm11-0-cyanogenmod-11-0-t2928795

2. Droid_269

Droid_269 Guest

Det går inte att ringa med bluetooth heller... Går att koppla men kommer inget ljud, verkar vara så med alla aosp Roms!

3. Droid_299

Droid_299 Guest

Ja det vet jag då inte då jag inte använder nån bluetooth enhet i blandning med telefon appen... Men allt är i Alpha i dagsläget.

4. Droid_269

Droid_269 Guest

Kommer inte hända mycket med den, vi får nog gott vänta tills cm gör en officiell :)

5. Droid_299

Droid_299 Guest

Well jag brukar säga att om man hittar en bugg rapportera det till den ansvarige. Dom gör allt för att göra CM bättre, och Bluetooth problemet är inte så hemskt svårt att fixa.... tar bara otroligt mycket tid.

6. bobalm

bobalm Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    142

MINA ENHETER