Visa bifogad bild 152134
Kan detta vara innehållet?
Då borde det vara DM3 512 GB. Eftersom
Comviq säger:
"Innehållet är hemligt men det bästa och allra senaste från Samsung"
Annars är det inte det "bästa" utan en av de bättre nyaste telefonerna.
Gäller datumen där uppe kommer 100st vara en av världens första med denna telefon och det skulle vara en riktigt jävla cool upplevelse bara det oavsett om de är s23+ eller s23 Ultra.
_____________________________________________________________________________________
Ni som gnäller och stöttar folks gnäll gällande
comviq, snälla det finns arga kunder för allt sluta.
Men det är bara att svälja sanningen "Jag/han/hon fick inte tag i en box".
Det är precis som när koncertbiljetter släpps eller liknande.
Tänk att det är roligt för de andra, så förstör inte det roliga för dom som fått beställning genom att gnälla och gråta till
Comviq.
Då missar vi kanske fler sådana här tillfällen pga dålig erfarenhet från oss kunder.
Alla som läst och signat sig för denna mystery box release:
Comviq förberedde oss alla med att:
"100st får beställningen resterande får ett bra erbjudande den 1 februari"
Kan detta även vara en bra låda men inte lika bra? DM1 eventuellt?
GPU marknaden har varit KAOS under pandemin tänk på alla som inte fick sina RTX 3080 som faktiskt har beställt och betalat. Ni som inte fått har inte betalat något.
Plus får man inte ett bekräftelse mail hur kan ni ens förvänta er att ni fick något?
Ni visste reglerna: 100st först till kvarn.
Landade ni ens på en sida
tack för din beställning du sparade 22 000kr?
Ni bara antog att ni fick det genom att signa bank id och stänga ner sidan ?
Jag kommer inte svara på ovanstående men så är det enligt mig.
_____________________________________________________________________________________
Min beställningsupplevelse.
Gick in med inställningen jag kommer aldrig lyckas få tag i en låda de händer inte.
Men jag reggade mig på sidan direkt när jag fick smset.
Förövrigt hade jag också problem med att beställa men jag lyckades vad det ser ut som.
Samt jag lyckades med portering av mitt nummer.
Beställningstid ca 35 minuter.
3 bank idverifieringar (första var 16:05 andra 16:07 tredje 16:19)
3st flikar i Brave(android). En var i desktopversion för att hindra att mobil anpassad sida buggar.
Första problemet var att ens få trycka på köp (ca 10 minuter väntan med spamm och stänga av braveshield) Lösning uppdatera sidan konstant mellan 3 flikar för att komma in.
(den flik som fungerade Desktop versionen)
Skrev in mitt personnummer märkte att jag var utloggad från
comviq.se och bytte flik och loggade in.
Uppdatrerade dektop fliken.
För portering fick jag klicka av portering, (välja nytt nummer) verifiera med bankid som snurrade ett tag på hemsidan och klicka på krysset.
Gjorde detta 2 gånger (försök till köp med nyttnummer med signering).
Jag ångrade mig där då för jag ville beställa korrekt på en gång så jag slapp massa annat skit med portering. (Har dåliga erfarenheter av porteringar).
Därefter fick jag välja portera, skrev mitt nummer sedan fick jag en kod per sms men då fungerade mitt personnummer högre upp iallafall (en grön bock).
Nu fick jag skriva under avtalet i bankid igen och landade då på en sida att min beställning var genomförd sedan därefter kom bekräftelserna.
Fick bekräftelse på sms, mail samt att den ligger under mina beställningar på
Comviq.se
Hela köpet var en stress men mitt mål var att få igenom beställningen rätt utan att ringa kundtjänsten.
Skulle ja inte få boxen så skulle jag kika vidare eller avakta till eventet / Fold 5.
______________________________________________________________________________________________________
Bonus från Anis Don Deminas youtube video:
Visa bifogad bild 152139
Vad är det i boxen som syns? Någon som känner anis som kikat i den hahah ?
Click to expand...