Abonnemanget ingår inte, det är vad dem sagt till mig. När jag försöker leta efter samtals inspelningen är bara hälften av samtalen inspelat medan dem andra finns där, men på dem är det bara boten i början som pratar vid knappval sen blir det knäpptyst (bara där dem sagt att det inte ingår är inte inspelat, eller om det gäller något annat känsligt för dem).
Om ni inte vet så använder dem program så att vi inte kan spela in dem, men själva spelar dem in oss
Ska inte dem ha koll på om abonnemanget ingår eller inte? Varför säga olika? Tycker att dem borde ersättas oss med en voucher eller liknande, om det är så gällande abonnemanget.
Är det Al Pro med molnlagring, fine, men inte riktigt fint marknadsfört, finns ju regler och lagar mot det.
"Marknadsföringen är vilseledande om den innehåller felaktiga påståenden eller framställer produkten på ett missvisande sätt. Det kan till exempel handla om påståenden som rör produktens kvalitet eller pris, eller att väsentlig information utelämnas. Det kan också handla om att informationen är otydlig eller svår att förstå."
Marknadsföringslagen – vad lagen innebär för dig som konsument | Konsumentverket
Tror fortfarande att det är molnlagring de räknar med, låter logiskt, att det är ett trick och att sälja en "deal" men egentligen sina egna varor.
Vill inte låta fel, en deal är en deal men ett trick är ett trick.
Click to expand...