Har själv upplevt stora problem med
Tele2 ihop med ett reklamationsärende. Inte speciellt svårt att få tag på kundtjänst men dom var totalt inkompetenta.
Köpte AirPods via
Tele2 och när dom strulade så hade jag enl dom aldrig köpt några AirPods av dom trots att jag hade en beställningsorder och beställningsnr. Var säkert i kontakt med dom 8 ggr och lika många Mail.
Vissa av dom jag pratade med hade så satans dålig attityd så man blev förundrad hur dom kunde ha det jobbet dom hade.
Under dessa tillfällen fick jag prata med olika begåvningar på
Tele2, den ena mer korkad än den andra. Vid flera av samtalen krävde jag att få prata med en chef men det fick jag absolut inte, den sista personen jag pratade med gjorde allafall det jag bad om och la upp ett chefssamtal men någon chef ringde aldrig upp.
Kommer inte i närtid göra några mer affärer med
Tele2 efter den resan.
Jag gick själv verkligen in för att vara trevlig så långt det var möjligt då man aldrig vinner på att vara dryg/otrevlig. Dessvärre hjälpte inte det hos
Tele2
Efter varje kontakt fick jag en kundundersökning som jag fyllde väl med text och förhoppningen att någon skulle kontakta mig men inte det heller fungerade.
Click to expand...