Just dessa 2 är ju skräckexempel.
Facebook är ja jag vet inte, WP8 har fått mig att vilja använda FB mindre då det är en användarfientlig app, dock är jag ingen stor användare av Fb i allmänt, någon post i månaden kanske.
spotify, där har vi något jag är riktigt förbannad över. Vem eller vad gör så att ingen bryr sig om oss? Visst det finns Xbox Music men att börja om från noll är jag inte sugen på. Så jag tycker att många utvecklare skiter på oss.
MS borde ju ha full koll på vilka som är det stora apparna hos android och ios och sedan försöka locka dessa utveklare till WP också.
Som det är nu saknas ju innovationer och utveckling.
Missförstå mig inte, jag älskar min wp8 lur. Men nästa telefon blir inte en WP lur om jag inte ser lite utveckling ifrån MS, man tycker de borde vara mer aggressiva och komma med lite fler innovationer och utveckling. Att fortfarande inte tillåta användaren byta sms signal hör inte hemma anno 2013.
Att ha som argument att du får en telefon med ett Op som inte laggar håller inte längre. Om jag vill sälja in en WP8 lur vad hade eran argument varit i High-End segmenten?
fan vad bitter jag låter

Click to expand...