Inte med Nokia, tycker de bygger de bästa lurarna, WP däremot har för lite appar och är aningen slutet. Men jag har ju det själv för jag tycker fördelarna överväger nackdelarna. Den är ett verktyg som hjälper mig i vardagen, ingen pill-leksak. Men min förhoppning är att det lättar både på app-fronten och på andra saker också. WP måste öppna sig mer. Och det tror jag de kommer göra.
Och något som styrker att det är just WP och inte Nokia som failar, är den tesen och något man ofta läser, att hade Nokia kommit med Android så hade folk köpt den. Läste det senast igår.
"
Jag gillar Nokia och jag tycker att de gör möjligen de bästa mobilerna i världen, men vad 17 hjälper detta när de stoppar in ett OS som (på gränsen till) ingen vill ha?"
"Jag gillar Nokia och Nokiatelefoner - vilket jag redan skrivit - jag tycker dock att
WP är ett riktigt dåligt OS, vilket tyvärr utesluter att jag köper en Nokia i dagsläget. Som jag skrev tidigare, Nokia behöver ett bättre OS,
hade Nokia tillverkat smartmobiler med Android så hade jag med stor sannolikhet haft en Nokia."
Från några kommentarer till artikeln nedan.
http://www.mobil.se/nyheter/nokia-lumia-925-slapps-15-augusti-1.525527.html
Kan du berätta mer om det? Jag gillar inte heller FB, men av andra anledningar.
Ja antingen det eller naiva. Det är synd om människan.
Click to expand...