Men snälla, lägg ner med drygheten nu.
Nej, jag har aldrig ägt en sådan lur. Nej, jag vet inte vilka som har det, varför tror du att jag envisas med att fråga efter vilka det är?
Jag har inte ägt någon Nokia mellan 3310 och Lumia 800, fråntar det mig rätten att vara tekniskt kunnig.
Jag har aldrig påstått att funktionnen inte finns, och jag har aldrig påstått att det skulle vara tekniskt omöjligt att lösa. Allt jag vill är att se en bild/video på det i praktiken, och en simpel teknisk förklaring på vad som sker. Till skillnad från vissa andra så skulle jag förstå en sådan till fullo.
Tack för att du äntligen kunde namedroppa N96 efter alla OLED-lurar. Det är ett steg i rätt riktning.
Detta är vad jag hittar då jag bildsöker på "N96 Active standby":
![[IMG]](proxy.php?image=http%3A%2F%2Fimages.wirelessinfo.com%2Fimages%2Fupload%2FImage%2Freviews%2Fimages%2FNokia%2FN96%2FScreenShots%2Fsoftware_home2.jpg&hash=9154ea5ee237edb98e216e47044b2092)
Är det det vad som visas konstant på telefonen? Kollar man på videoresensioner och så verkar det snarare fungera som en slags hemskärm, och skärmen blir svart efter ett tags inaktivitet.
Om det inte är rätt, har du lust att pilla fram en bild på hur det faktiskt ser ut? Eller gräva fram en av dina modeller och filma/fota.
Click to expand...