Så här ligger det till: Jag har även jag testat att googla men jag har också upptäckt hur jäkla svårt det är att hitta en bild som säger det du/vi vill se.
https://www.flashback.org/t1971388
Här har du en tråd där du skulle kunna regga dig där de konstaterar att det är N9, N8 (och) Symbian som haft en släckt skärm men med synlig klocka och synliga missade samtal/sms/mms/mail.
Hade det varit lätt att hitta hade vi båda hittat det. Jag känner inget behov av att överbevisa dig, för jag vet att jag har rätt. Tråden jag länkar till har flera som bekräftar att jag har det.
Det är något i Symbian, för Symbian påminner lite om Meego, både rent visuellt men också att Qt är med i mjukvaran på något sätt.
Så, jag tror, om du nu verkligen är uppriktigt intresserad, att du ska fråga i den länkade tråden. Dels för att det forumet har så oerhört många fler läsare/användare, och det får mig att tro att dina chanser ökar.
Men jag lovar att om jag orkar så ska jag plocka fram äldre Symbian med bilder så att du kan släppa detta sedan. Men börja med den tråden i länken, där finns mängder med kunnigt folk. Som sagt det jag sagt, dessutom.
Click to expand...